top of page

Idag togs masten i bruk

  • Susanna Walker
  • 19 juni 2025
  • 1 min läsning

Än så länge står det 4G i telefonen. 5G kommer, men troligtvis får vi inte snabbare hastighet då eftersom 5G är planerat till 2100-bandet, men latency (uppkopplingshandskakningen) kommer gå betydligt fortare än 4G.

Jag kör Tele2-abonnemang och masten rillhör Tele2. Har ni betydligt långsammare hastighet kan det bero på att er telefon får mot den gamla masten. Eller att ni har annan operatör. Kontakta dem i så fall ochse om något går att göra.

 
 
Vålarö Cup

Varje år anordnas tennisturneringen Vålarö Cup på tennisbanan nära Maltbacken. I år är det 24-26 juli. Kontakta gärna Anders Källhed S20 vid frågor.

 
 
Fakturering medlemmar

Fakturering av medlemsavgiften för Vålarö samfällighet sker den 1 juni. Majoriteten av fakturorna kommer att sändas ut via mail. Saknas mailadress så kommer fakturan med ordinarie postgång. Har ni int

 
 
Friskis & Svettis

Varmt välkomna på gympa i Morhamnsviken kl 10.00 på onsdagar med start den 24 juni till onsdagen den 29 juli. Alla kan vara med efter sin förmåga. Ska bli jättekul att ses igen 😃 Birgitta Bergman S6

 
 

Välkommen till Vålarö!

© 2025 för Vålarö Samfällighetsförening

bottom of page